Donation til SGS

Fra formanden til SGS:

Kære SGS

På medlemmerne og bestyrelsens vegne vil jeg gerne takke Helge for den flotte donation og bevæggrundene for, at gaven er givet.

Helges loyale engagement, hjælpsomhed og uselviske virke i klublivet i SGS med hans indsats i 52 år  til fælles fornøjelse for os alle er beundringsværdig.

Tak for det hele Helge.

De venligste sejlerhilsener fra os alle

På klubbens vegne

Niels Kjeldsen, formand

Fra Helge til SGS:

Kære venner i Sejlklubben Greve Strand,

Jeg har besluttet at donere  kr.10.000 til SGS. Donationen er allerede indsat på klubbens bankkonto, og jeg vil gerne bede om, at den øremærkes som et tilskud til dækning af omkostninger, der vil påløbe, når forstærkningen af klubhusets fundament snart sættes i gang. Jeg har længe tænkt på at yde et ekstra tilskud til klubben og jeg synes denne lejlighed er passende. Så hermed gjort.

Klubhuset er samlingssted nummer 1, når sejlerne går i land for at afholde møder, kurser og fester. Det klubhusliv har altid stået mit hjerte nær, da det har givet mig meget glæde. Donationen gives derfor som en gestus med tak for de mange fornøjelige og dejlige timer jeg har haft i fællesskabet i de 52 år jeg har været medlem af sejlklubben. Hvis nogen skulle føle sig ansporet til også at donere noget ekstra til fællesskabet, skal I være meget velkomne.

Ha’ en dejlig sommer

med sejlerhilsen

Helge

Helge ved modtagelse af Ankerkæden

REFERAT FRA BESTYRELSESMØDE D. 28. MAJ 2026